dinsdag 8 januari 2008

Iberia

Iberia. Dat ze staken, wisten we al, maar dat ze ook letterlijk het werk neerleggen in de lucht, was nieuw voor ons. Ok, we willen niet beginnen met een klaagzang af te steken, maar het duurde twee uur voor we een glas water kregen, en even later onze lunch. Daarna hebben we gedurende acht uur geen stewardessen meer gezien, zaten we in een sauna omdat de airco niet werkte en plunderden de passagiers van pure miserie de beider keukens in de economy klasse. Hallucinant gezicht. Turbulenties? No problem, iedereen bleef hangen aan de bar. En dat was best prettig ;-)

Labels:

2 reacties:

Blogger Peter zei...

Hallo Sofie en Kristien

Ik ben blij dat jullie goed aangekomen zijn.

Ik had het nochtans gezegd dat ik al veel klachten heb gehoord en gelezen over Iberia. Je moet anders maar een reactie posten op een aantal websites met commentaren over de luchtvaartmaatschappijen. www.turbulentie.nl of www.airlinequality.com

Geniet van het prachtige land.

!Hasta luego!

9 januari 2008 om 07:24  
Blogger tess zei...

Luxe-packers....klagen over de bar aan boord en het buffet! Ik zou voortaan alleen maar vliegen als er gestaakt wordt, ambiance.
;;;;denk dat ik jullie nu al mis....mmmmm

Heb er waarschijnlijk 10 min over gedaan om mijn reactie hier te krijgen, scheelde niks of ik gaf het op en kwam het persoonlijk zeggen.

10 januari 2008 om 09:08  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage