dinsdag 8 januari 2008

Raul en Monica

Twee dagen voor vertrek hadden we nog geen verblijfplaats ;-/ We hebben toch een tent bij ons, dachten we. Gelukkig kwam Rudi (danke, danke) met een beter idee. Hij bracht ons in contact met Monica en taxichauffeur Raul. Een geluk. We geraakten veilig en wel in het broeierige Buenos Aires, en kunnen nu met gepaste trots zeggen dat we een prachtig appartementje hebben -jaren 50' stijl- in de hipste buurt van 't stad San Telmo waar de straten tango ademen. Goed geslapen trouwens en vanochtend rijkelijk ontbeten. (bij ons thuis ;-))

Monica en Ricardo oefenen de tango bij 'ons' thuis

Labels:

6 reacties:

Blogger Steven zei...

Hey C&S,
ik ben blij dat jullie goed aangekomen zijn, waarschijnlijk niet in gewicht wegens de vliegtuigstaking, maar toch in het stad van de "goede luchten". Geniet van de eerste dagen die zullen uitgroeien tot een lange reis. En weet: je wordt gevolgd...

8 januari 2008 om 14:14  
Blogger Dominique zei...

Helaba!

Uit jullie verhaal onthoud ik vooral dat jullie goed aangekomen zijn (Iberia mag dan al geen drank geserveerd hebben, jullie zijn dan toch op de ene of de andere manier de lucht in geraakt en nadien weer op de begane grond afgezet -oef!-), dat jullie goed opgevangen werden (de groeten aan M & R!)en dat jullie in jullie poepsjieke appartement jullie naam "hiltonbackpackers" alle eer aandoen...! Tot de volgende!

Dikke zoen,
Rachietje

9 januari 2008 om 13:28  
Anonymous Anoniem zei...

Ha Christine en Sofie!

Blij al iets van jullie te horen.

Een appartementje in Buenos Aires: het zegt mij wel iets. Ik kom eens af, denk ik :-)

Bart en ik hebben - nadat we van jullie plannen voor een wereldreis hoorden - dan maar besloten om eens werk te maken van onze droom om naar Alaska te gaan. De tickets zijn al geboekt. Maar 't is pas voor september.
Niettemin hebben de reisgids al gekocht en ben ik naarstig aan het lezen in de rough guide to alaska. :-)

Tot slot, een nieuwsje dat ik Christine niet mag onthouden: mc is terug chef vips bij hln. onkruid vergaat niet hé...

Was het al maar september...

Amuseer jullie nog! Ik lees het wel. Met plezier.

Groetjes!! Annelies

10 januari 2008 om 10:02  
Blogger rm zei...

geniet queridas !

13 januari 2008 om 08:18  
Blogger jane zei...

't is gelukt !

Laat gauw iets weten !
dikke zoenies xxxxxxxxxxxxxxxxxx

janetje

13 januari 2008 om 09:51  
Blogger Line zei...

Hoihoi schatjes,

leuk jullie blog te ontdekken
veel plezier en geniet er van

kus Line (van jane ;o)

13 januari 2008 om 10:22  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage