woensdag 30 april 2008

Zorgen

Een jaar zonder plichten. Voelt raar en bijzonder prettig aan. Maken we ons zorgen? Weinig. Een vraag die bijna elke dag terugkomt is : ´Ligt mijn haar wel goed?’ Sofietje kan daar in 9 van de 10 gevallen positief op antwoorden, bij mij daarentegen is het een dikke ramp. Mijn haar was mooi lang maar in een vlaag van zinsverbijstering besloot ik in het Argentijnse San Salvador de Jujuy naar coiffeur Walter te gaan en mezelf dezelfde coupe aan te meten als een badpakkenmodel in een plaatselijk modeblaadje. Wel, dat is goed fout afgelopen. Sofietje krijgt ´s ochtends als ze wakker wordt nog altijd de slappe lach wanneer ze naar mijn kopke kijkt. Tegenwoordig noemt ze me Elske (De Temmerman uit Oeganda van Johan Van Hecke) of Tijlke Uilenspieghel (van Nele en Lamme Goedzak) Pijnlijk.

Sofietje heeft tegenwoordig een staartje. Heel cool ...


...en ik lijk op Els (van Johan) uit Oeganda.

Labels:

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage