vrijdag 27 juni 2008

Beter

Voor al diegenen die ‘ziek’ werden van het berichtje ‘Ziek in La Paz’. Een update. We hebben gesukkeld. Veel te lang. Maar we zijn beter. Applaus! Een korte malaria-aanval, een snijdende oorontsteking en een leger parasieten in de buik hebben ons bijna genekt. In Nieuw-Zeeland zouden we weer op krachten moeten komen. Voorlopig ben ik nog doof aan mijn rechteroor en ziet Sofie -ik citeer- ‘troebel’. Maar ons beider combinatie functioneert prima.

Voor de geïnteresseerden: de blog wordt bijgewerkt. Met: nieuwe verhalen en vele extra’s…

Labels:

5 reacties:

Blogger Steven zei...

Lieve twee-eenheid, we zijn blij dat jullie er weer bovenop zijn! En aan de andere kan van de planeet beland zijn. We zullen opnieuw met plezier jullie avonturen volgen. Pas goed op elkaar, we weten van onze eigen Australië-reis dat er daar nogal wat gevaarlijke beestjes zitten ;-)
Ineke en Steven

28 juni 2008 om 11:29  
Blogger Unknown zei...

Eindelijk !!!

29 juni 2008 om 00:17  
Blogger Dominique zei...

Dag Christinneke, dag Sofietje!

Goed geland daar aan de andere kant van de wereld, weer een beetje beter... Oef !!!

Een dikke zoen en tot gauw,
Dominique

Ps: pas wel op met jouw rechteroor hoor, Christinneke, want weet je nog mijn "helikoptervoorval"? Dat was in Nieuw-Zeeland, en 't was toen ook mijn rechteroor...

29 juni 2008 om 02:51  
Blogger Peter zei...

Oef

Ik begon al te denken dat er iets mis was met de blog. Maar net gelezen dat alles in orde komt. Ik ben blij dat jullie er terug bijna terug bovenop zijn.

Doe ze de groeten daar aan Frodo en companie. Het zijn echt prachtfilms The Lord of The Rings en die zijn grotendeels opgenomen in Nieuw-Zeeland.

Groetjes vanuit België en binnenkort Vietnam

Peter

30 juni 2008 om 13:38  
Blogger Unknown zei...

Geen maand meer wachten voorhet volgende berichtje hé 8-)

30 juni 2008 om 23:36  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage